Az oldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb böngészési élményben legyen részed! Megértettem!
Termékek Menü
0

Infó&GYIK

Milyen méretet válasszak?

Mérettáblázatunk segít eligazodni.

Termékeink rendkívül rugalmas anyagból készülnek, így a kelme elasztikusságának köszönhetően néhány centiméter eltérés a mérettáblázattól lehetséges a Te méreteidben.
Amennyiben két méret közé esel, akkor a derékmelegítők esetében nyugodtan választhatod a kisebbet, hiszen nem baj ha jobban fog, míg a többi ruha esetében (pl.: leggings) válaszd a nagyobbat, mert így az csípő szabásnál jobban mutat és mert általában kényelmesebb.

Ruházat

Ha tanácstalan vagy, akkor készíts egy egész alakos fotót magadról, írd le a magasságod és küld el nekünk e-mailbensegítünk. Alakodnak, stílusodnak megfelelően még öltözködési tanácsokkal is szívesen ellátunk, ha szeretnéd. :)

Hippsy ORIGINALS / MOVE / TREND / LIGHT / TATTOO

 

Ha a nadrágon kívül szeretném hordani a Hippsyt, akkor rendeljek egy mérettel nagyobbat?

Nem feltétlenül. Viszont ha a csípőbőséged a mérettáblázat alapján az egyik méret felső határán mozog, és kívül szeretnéd hordani (vagyis lejjebb fogod húzni a derekadon), akkor érdemes eggyel nagyobb méretet rendelned, más esetben a rugalmas anyagnak köszönhetően tetszés szerint hordhatod kívül is belül is.

 

Derékmelegítő gyermekeknek?

Sosem lehet elég korán kezdeni, ezért a kicsiknek az életkori sajátosságaihoz igazítottuk a szabásvonalat. A gyerkőcök csak izegnek-mozognak, de a Hippsy® KIDS mindig a helyén marad és tartja a meleget.

Hippsy KIDS 

 

Derékmelegítő áldott állapotban?

Külön Neked fejlesztettük ki a Hippsy® PRE derékmelegítő családunkat, mely teljesen más szabással készült, mint a hagyományos Hippsyk.
4 méretben kapható, és végig kísér mind a 9 hónapon, hogy mindkettőtöknek kellemes meleget 
nyújtson.

Hippsy PRE

 

 

Hippsy Minőséggarancia

„Mint ha magunknak csinálnánk!” Ezt az alapelvet követve értük el, hogy a Hippsy® derékmelegítők és ruhák mindig is híresek voltak tartósságukról. Ebből a minőségből nem tudunk és nem is akarunk engedni. Sőt, szolgáltatásinkban szeretnénk még többet nyújtani, hogy idővel, divatosan fogalmazva, kimaxoljuk az ügyfélbarát márka jellemzőit.

Mit tartalmaz a „Hippsy® Minőséggarancia”?

  • prémium minőségű alapanyag és gyártási folyamat
  • méretválaszték
  • ingyenes házhoz szállítás*
  • 3000+ személyes átvételi pont, több mint 200 településen
  • esti vagy akár szombati kiszállítás*
  • 14 nap helyett 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • 6 hónap helyett 2 éves jótállás, cseregarancia*
  • törzsvásárlói csoportok és kedvezmények
  • különleges ajánlatok, kedvezmények, nyereményjátékok

Kicsit részletesebben

prémium minőségű alapanyag és gyártási folyamat

Derékmelegítőink és ruháink gondosan válogatott, prémium minőségű alapanyagból vannak, mely a legnagyobb gonddal kiválasztott, első osztályú, puha és tartós pamut vagy kevert szálas anyagból készült. Kíméletes még a legérzékenyebbek bőréhez is, mégis hosszú ideig színtartó, miközben nem nyúlik és nem szakad. Méretválasztékunkkal igyekszünk mindenki számára megoldást nyújtani.

Bizonyos termékeinket elfordulás elleni varrással (pl.: derékmelegítők) és szilikoncsíkbetétekkel (pl.: csőtopok) láttuk el, hogy minden a helyén maradjon, és tökéletes kényelmet nyújtson számodra a Hippsy®.

*Az alapanyag és a cérna már megkapta az OEKO-TEX® Standard 100 minősítést. Már csak a címkét kell megoldanunk és akkor az egész termékünk jogosult lesz a legfontosabb textil minősítő bizonyítványra. (https://www.oeko-tex.com/de/business/business_home/business_home.xhtml)

prémium minőségű gépi hímzés

Legtöbbszőr a Hippsy® FolkLoveTM ruhák esetében használunk hímzést. Ilyenkor a piacon fellelhető legjobb minőségű pamutfonallal dolgozunk, mely gyakorlatilag örök darab; jól bírja a számtalan mosást, vasalást, nem fakul ki (azért az erős napsütéstől óvni kell).

ingyenes házhoz szállítás

Minden Hippsy® FolkLoveTM terméket, valamint a 10.000 Ft felletti rendeléseket díjmentesen szállítjuk ki. Emellett minden héten egy véletlenszerűen kiválasztott napon ingyenes szállítást hirdetünk minden termékünkre („Zöld Nap”). Ha Te is élni szeretnél az ingyen kiszállítás lehetőségével, akkor kövess minket a szokásos közösségi oldalakon és biztos, ami biztos iratkozz fel a hírlevelünkre, mert ott mindig jelezzük a „Zöld Nap”-ot.

Kivétel:  Az utánvéttel történő vásárlásnak van egy mindenkori 199 Ft-os adminisztrációs díja mely a szállítási költségtől független. Plusz a normálistól eltérő, továbbá az esti és/vagy szombati kiszállításokra nem vonatkozik az általános ingyenes szállítás, sem a „Zöld Nap”. Ezek a különleges, egyedi szállítási módok minden futárcégnél más és más feltételekkel elérhetőek, általában plusz költségek ellenében, így minden egyes ilyen igény egyedi elbírálást és szervezést igényel. Ha a normálistól eltérő vagy esti vagy szombati kiszállítást szeretnél kérni, akkor hívd ezt a számot és megbeszéljük a lehetőségeket: +36 20 776 0793

3000+ személyes átvételi pont, több mint 200 településen

Ha szeretnéd, az ajtódig visszük a csomagot, de ha kényelmesebb, akkor kérheted személyes átvételi pontra is. Az MPL-nek és a GLS-nek hála országszerte több, mint 200 településen, 3000+ személyes átvételi pont közül választhatsz. A kiszállítást kérheted bevásárlóközpontokba, hipermarketekbe, benzinkutakra, könyvesboltokba, vagy akár csomagautomatákhoz. Az átvételi pontot a vásárlási folyamat során tudod kiválasztani. A csomagodat online nyomon követheted, kapsz e-mail és SMS értesítést, módosíthatod a szállítás napját és helyét is.
További fontos információk

14 nap helyett 30 napos pénzvisszafizetési garancia

A törvény által előírt 14 nap helyett, mi 30 napot biztosítunk számodra, hogy visszaküld a terméket, ha bármi problémád lenne vele. A megrendeléstől számított 30 napon belül bármikor kérheted a megrendelt termékek cseréjét, vagy visszaküldheted azokat, ha nem vagy velük elégedett, vagy csak meggondoltad magad.
További fontos információk

6 hónapos helyett 2 éves jótállás, cseregarancia

Minden Hippsy® derékmelegítő és minden ruha minőségi alapanyagból, minőségi eljárásokkal készültek, így biztosítottuk, hogy több évig hordhasd őket és ne kelljen a szezon végé kiselejtezni. Nem szakadnak el és nem fakulnak ki. Küldetésünk része, hogy ne „egynyári darabokat” gyártsunk, és kedvencedet több éven át tudd viselni. Talán azzal tudjuk legjobban kifejezni, hogy mennyire bízunk a termékeink minőségében, hogy 2 év jótállást vállalunk rájuk. A gyártásnál nagyon odafigyelünk, viszont mi is emberből vagyunk (nem, nem robotok gyártják a termékeinket), ezért ha hibáztunk, akkor 2 évig bármikor visszahozhatod és kicseréljük neked. 
További fontos információk

törzsvásárlói csoportok és kedvezmények

A törzsvásárlói programunk keretein belül szeretnénk állandó kedvezményekkel, különleges akciókkal és prémium szolgáltatásokkal megköszönni, hogy hisztek a márkánkban és régóta velünk vagytok. Ha vásárlásaid összege eléri az 50.000 Ft-ot, akkor bekerülsz a Hippsy® Club 1 csoportba, ha pedig vásárlásaid összértéke meghaladja a 100.000 Ft-ot, akkor tagja leszel a Hippsy® Club 2 csoportnak. A HC1 tagok, mindig, minden termékre 5%, míg a HC2 tagok 10% kedvezményt kapnak. Persze vannak kivételek.

különleges ajánlatok, kedvezmények, nyereményjátékok

Néha fotópályázat, máskor megjelenés előtti ruhák tesztelésére meghívás, megint máskor különleges kedvezményekre jogosító egyedi kuponok… Számtalan különleges akcióval készülünk! Lesz olyan, amit csak a hírlevelesek vehetnek igénybe és lesz olyan, amit a Facebook követőknek ajánlunk fel. Ezért érdemes napi szinten követni minket a már ismert közösségi oldalakon vagy feliratkozni a hírlevelünkre.

Ár, Érték, Minőség

Az egyik vásárlónk évekkel ezelőtt ezt írta az „ár/érték” kérdés kapcsán, a Facebookon, egy másik hölgy kommentjére reagálva:

„A drágaság relatív. Szerintem baromi drága egy sz*r kínai cipőt megvenni, ami 2 hónap után leesik a lábadról. Drága, ha mindenféle, olcsónak tartott - egyébként gyakorlatilag hulladéknak való - élelmiszert, kozmetikumot vásárolsz. Szerintem drága a 800 Ft/kg-os párizsi, amiből megvesz az ember 30-40 dkg-ot, mer' "ócsó". Drága a kóla, a chips, még akkor is ha TG. És drága a gyógyszer, amit beszedünk, mert felfáztunk. Én magamnak és a kedvesem lányaimak is vettem. Mert olcsóbb, mint orvoshoz menni, vagy buszjegyet venni, mert nem ülök fel a bringára, ha fázik a derekam mínusz 5 fokban. Szóval a drága relatív. Mellesleg lehet "ócsón" is kapni, de az olyan is. Láttam egy boltban valami "derékmelegítőt" 1500 Ft-ért - hát, nem hiszem, hogy 1 hónapnál tovább bírná az anyaga... Zárójelben: kis kreativitás, egy varrógép, némi kidobásra ítélt ruha… ;)” Judit Veczkó

Az újrainduláskor választanunk kellett: gagyi de olcsó, vagy minőségi de drágább. Tudtuk, hogy nem lesz könnyű és sok kritikát fogunk kapni, de mondjuk, amit tudunk és tesszük, amiben hiszünk. Tekinthetjük ezt küldetéstudatnak is. Jó ötletekből, kényelmes és tartós termékeket gyártunk, extra szolgáltatásokat adunk mellé és közben magyar embereknek adunk munkát. Persze tudjuk, kár a szóért, hiszen végül pont úgy lesz, ahogy a Zen szerzetes mondja: „Majd meglátjuk.”

Az elmúlt években nagyon sok minden megváltozott (alapanyagárak, adók, bérek, lehetőségek)… mi is sokat tanultunk. Mikor újraindultunk válaszút előtt álltunk. Az egyik irány, hogy elvisszük a gyártást egy olyan országba, ahol olcsóbb munkaerőt találunk, elengedjük a kiváló minőséget és mi is bevezetjük a mesterséges elévülés „rendszerét”, annak érdekében, hogy ugyan olcsóbban, de évről évre, újra és újra eladjuk nektek a leggingset, atlétát vagy éppen derékmelegítőt. A másik opció, hogy maradunk a minőségi alapanyagok és gyártási folyamatok mellett, továbbra is több évig hordható darabokat készítünk, de akkor a végfogyasztói árat is úgy kell beállítanunk, hogy ne kerüljünk újra a szakadék szélére.

Paradox módon a nem minőségi termék, első ránézésre, mind a vevő, mind az eladó „jó” megoldás lehet. Ha rosszabb alapanyagot használnánk és kevésbé lenne minőségi a gyártási folyamat, akkor olcsóbban megkaphatnátok a ruhákat, cserébe viszont évente, maximum két évente újakat vennétek, így nekünk több eladásunk lenne.

A világ gyártóinak nagy része (Tisztelet a kivételnek!) beálltak arra, hogy „gagyi” minőségű termékeket kínálnak jónak tűnő áron és mire lejár a kötelező jótállás, addigra tönkre is megy az adott termék. De semmi gond, mert (véletlenül) éppen akkor jön egy ilyen vagy olyan kuponos hétvége…

De az igazság az, hogy mi nem szeretnénk a márkánkat és az üzletünket a mesterséges elévülés logikájára építeni. Érdemes egyébként megnézni, hogy a versenytársaink milyen terméket és milyen áron adnak. Természetesen van olcsóbb, de rosszabb minőségű és van hasonlóan jó minőségű, hasonló áron. Igen, lehet venni leggingset 3000 Ft-ért szinte bármelyik bevásárlóközpontban. Alsóhangon 50% viszkóz az alapanyag és a tesztek alapján a következő évben már enyhén szólva viseletes. Nálunk 96%-os pamut az alapanyag, és bár 2x annyiba kerül, de minimum 2-3x annyi ideig bírja az anyaga, formája, színe.

A minőségből nem akarunk engedni, sőt! Abból sem szeretnénk engedni, hogy magyar embereknek adhassunk munkát. Az ország különböző, kisebb-nagyobb városaiban kerestünk varrodákat, hogy magyar embereknek adhassunk munkát, ezzel is hozzájárulva annak a néhány embernek a boldogulásához. Persze nekik is öröm ilyen szép ruhákat készíteni. Néhány fővel dolgozó kis hazai varrodák, nagy múlttal és szakértelemmel rendelkező hímző műhelyek a mi szövetségeseink. És Te is ennek a szövetségnek a részesévé válsz, mikor Hippsy® terméket vásárolsz, hiszen azzal magyar embereket, támogatsz. Egyébként nagy valószínűséggel ők is itthon fogják elkölteni a megkeresett pénzüket, lehet, hogy éppen a Te termékedre vagy a céged termékére, így végső soron mindannyian teszünk a hazánkért. Na jó, ne menjünk mélyebbre a közgazdaságtan, gazdaságfilozófia és országmentő gondolatokban, mert ez mégiscsak egy jópofa márka.

Tudjuk, hogy nem lesz könnyű és sok kritikát fogunk kapni, de mondjuk, amit tudunk és tesszük, amiben hiszünk. Jó ötletekből, kényelmes és tartós termékeket gyártunk, extra szolgáltatásokat adunk mellé és közben magyar embereknek adunk munkát. Persze, kár a szóért, hiszen végül pont úgy lesz, ahogy a Zen szerzetes mondja: „Majd meglátjuk.”

Reméljük, továbbra is figyelsz minket és elmondod a véleményed.

Prémium minőségű alapanyag

Mennyire tartósak, strapabíróak a Hippsy® ruhák?

A Hippsy® derékmelegítők és ruhák első osztályú termékek. Gondosan válogatott alapanyagból vannak, mely első osztályú, tartós pamut vagy kevert szálas anyagból készült. Általában 95% pamut és 5% elasztán arányban, ezzel biztosítva a puha érintést és rendkívüli kényelmet. Kíméletes még a legérzékenyebbek bőréhez is, mégis hosszú ideig színtartó, miközben nem nyúlik és nem szakad. Tapasztalataink azt mutatják, hogy a Hippsy® ruhák éppen tartósságukban térnek el a piacokat elárasztó olcsó, „egynyári” daraboktól.

Mi ahelyzet a gyártással vagy a hímzéssel?

Bizonyos termékeinket elfordulás elleni varrással (pl.: derékmelegítők) és szilikoncsíkbetétekkel (pl.: csőtopok) láttuk el, hogy minden a helyén maradjon és tökéletes kényelmet nyújtson számodra a Hippsy®.
Legtöbbszőr a Hippsy® FolkLoveTM ruhák esetében használunk hímzést. Ilyenkor a piacon fellelhető legjobb minőségű pamutfonallal dolgozunk, mely gyakorlatilag örök darab; jól bírja a számtalan mosást, vasalást, nem fakul ki (azért az erős napsütéstől óvni kell).

Milyen textilfestéket használtok? Biztonságosak, allergiás lehetek rájuk?

A ruhák színezéséhez használt festék, minden tekintetben megfelel az EU-s minőségi sztenderdeknek. Az alapanyag és a cérna már megkapta az OEKO-TEX® Standard 100 minősítést. Már csak a címkét kell megoldanunk és akkor az egész termékünk jogosult lesz a legfontosabb textil minősítő bizonyítványra, ami azt tanúsítja, hogy semmilyen az emberi szervezet számára káros anyag nincs a Hippsy® ruhákban. (https://www.oeko-tex.com/de/business/business_home/business_home.xhtml)

Mennyire tartják meg színüket a ruhák?

Mind a derékmelegítők, mind pedig a ruhák rendkívül színtartóak. Nem eresztik ki a színüket és hosszú évekig nem fakulnak ki. Persze a Hippsy® ruhák sem szeretik a közvetlen és tartós UV sugárzást, így az otthoni tároláskor figyelj rá, hogy ne tárold őket napos helyen.

A színek mennyire felelnek meg a képeken láthatóknak?

A színek elvileg megfelelnek a képen láthatóaknak, de a különböző monitorok és mobileszközök másképp jelentik meg a színeket, így némi eltérés lehet a képen látható és a valós szín között.

Mosási és kezelési útmutató

Hogyan mossam a ruhákat?

A Hippsy® derékmelegítőket és ruhákat 30 C fokos vízben mosd, olyan mosószerrel, ami nem tartalmaz fehérítőszert. A hímzett termékeket nem szabad áztatni! Nagyon fontos, hogy mosás után alaposan centrifugázz (800-1000 fordulatszám), tehát nem elég kézzel kicsavarni! Az elasztikus pamut nem igényél vasalást. Ha mégis úgy érzed, hogy „muszáj”, akkor a ruhanemű belső oldalán, alacsony fokozatú gőzzel próbálkozz, mivel a forró vasaló tönkre teheti a termékben lévő lycrát (elasztán szálakat), ami a termék kinyúlásához vezethet.

              

Hogyan tároljam a ruháimat?

Legjobb ha egy sötét, száraz helyen tárolod a Hippsy® derékmelegítőket és ruhákat.

Oldalunkon 10.000 Ft fölötti rendelés esetén a szállítás ingeynes

Ingyen szállítás

Oldalunkon több féle kép is jogosult lehetsz az ingyen szállításra, pl. 10.000 Ft fölötti rendelés esetén.
Tudj meg többet.

3000+ átvételi pont

Szerződéses partnereink biztosítják, hogy az ország több, mint 3000 ponton átvehesd a csomagodat.
Tudj meg többet.

Pénzvisszafizetési garancia

          Ki tudom cserélni vagy visszaváltani a Hippsy® termékeket?

A törvény által kötelezően előírt 14 nap helyett, nálunk 30 napos elállási jogod van. Ha nem vagy elégedett a megrendelt termékkel, vagy csak egyszerűen meggondoltad magad; a megrendeléstől számított 30 napon belül bármikor, indoklás nélkül kérheted a megrendelt termékek cseréjét, vagy visszaküldheted azokat és kérheted a vételár visszafizetését. A termékeket csak tökéletesen ép állapotban cseréljük, vesszük vissza, ugyanúgy ahogyan te is megkaptad azt: nem hordott állapotban, eredeti csomagolásban, nem kimosva, szépen összehajtva, hozzá tartozó számlával.

         Hogyan működik a visszaküldés? 

A visszaküldéshez először vedd fel velünk a kapcsolatot emailben. Az email tárgya: „Garancia” legyen. Válasz emailben kapsz egy „Garancia ügyszámot”, azt tűntesd fel a csomagon. Miután emailben jelezted nekünk, hogy terméket küldesz vissza, erre a címre postázd azt 5 munkanapon belül: Hippsy (Longoos Kft.) 2360, Gyál, ProLogis Park, DC3.ép.. Javasoljuk, hogy a termékeket ajánlott levél/csomag formájában küld vissza, ugyanis ha a szállítás során eltűnne a postán, akkor nem vagyunk felelőssé tehetőek a termékért, és nem tudjuk cserélni vagy visszatéríteni a költségét. Emailben értesítünk egyből, amikor megkaptuk a visszaküldött terméket. Utána megvizsgáljuk, hogy megfelel-e a termékvisszaküldési szabályainak, és ha elfogadjuk, akkor 5 munkanapon belül értesítünk és választhatsz cserét vagy pénzvisszafizetést. A pénzt 5 munkanapon belül ugyanazon a módon kapod vissza, ahogyan eredetileg kifizetted a terméket. Amennyiben új látjuk, hogy a Hippsy® terméket már valaki viselte, nagyon sajnáljuk, de nem áll módunkban cserélni vagy visszatéríteni a pénzt.

         Ki fizeti a szállítási költségeket?

Amennyiben cserét kérsz, akkor az eredeti szállítási költséget visszafizetjük, de a termék visszaküldésének és a cseretermék kiküldésének a költségét neked kell állnod. Amennyiben terméket küldesz vissza postán, javasoljuk, hogy ajánlva vagy tértivevénnyel add fel, mert ha eltűnik a postázás során és nem kapjuk meg a terméket, akkor nem tudjuk cserélni vagy visszatéríteni a termék(ek) árát.

         Mi a helyzet az akciós termékek esetén?

Akciós és outlet termékek, egyedi megrendelésre készített termékek, valamint ajándékutalványok esetén sajnos nem áll módunkban cserélni és csak eredeti akciós árát térítjük vissza, vagy levásárolható utalványt tudunk adni, a vásárlási értékének megfelelően. Az akciós árak csak az akciós időszakra vonatkoznak, a korábban és később megrendelt termékekre a kedvezmények nem vonatkoznak.

Részletesebb leírást az Általános Szerződési Feltételekben találsz.

Jótállás 2 évre

Küldetésünk része, hogy ne „egynyári darabokat” gyártsunk, és kedvencedet több éven át tudd viselni. Talán azzal tudjuk legjobban kifejezni, hogy mennyire bízunk a termékeink minőségében, hogy 2 év jótállást vállalunk rájuk.

Mit jelent ez számodra?

A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt garantáljuk számodra, hogy a szerződést hibátlanul teljesítjük, vagyis esetünkben, tökéletes minőségű terméket kapsz. Ha a Hippsy® ruhád „meghibásodik”, hozd nekünk vissza és mi kicseréljük Neked. Pénzvisszatérítést nem állmódunkban teljesíteni. A számla kiállításának napjától 2 évig érvényesítheted igényed.

ez Hogyan érvényesítheted?

A visszaküldéshez először vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@hippsy.hu). A levélben írd körbe a problémát, mellékelj egy fotót, valamint csatold a vásárlást igazoló számlát. Ezek hiányában sajnos nem áll módunkban érvényesíteni a jótállást. Az email tárgya: „Garancia” legyen. Válasz emailben kapsz egy „Garancia ügyszámot”, azt tűntesd fel a csomagon. Miután emailben jelezted nekünk, hogy terméket küldesz vissza, erre a címre postázd azt 5 munkanapon belül. A visszaküldés címe: Hippsy (Longoos Kft.) 2360, Gyál, ProLogis Park, DC3.ép.. Javasoljuk, hogy a termékeket ajánlott levél/csomag formájában küld vissza, ugyanis ha a szállítás során eltűnne a postán, akkor nem vagyunk felelőssé tehetőek a termékekért, és nem tudjuk cserélni vagy visszatéríteni azok költségét. Emailben értesítünk egyből, amikor megkaptuk a visszaküldött terméket. Utána megvizsgáljuk, hogy megfelelt-e a termékvisszaküldési szabályainak, valamint megvizsgáljuk a reklamációdat és amennyiben bebizonyosodik, hogy részünkről történt hibás teljesítés, azonnal orvosoljuk. Ez történhet javítással, cserével és vásárlási utalvánnyal történő kompenzációval.

Mi a hibás teljesítés?

A hibás teljesítés fogalmát ugyancsak a polgári törvénykönyv határozza meg a 305. §-ban. Ha megvásárolt darab rendeltetésszerű használatra alkalmatlan, hibás. Az új Ptk. is tartalmazza azt a szabályt, miszerint jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Mi nem tartozik a jótállás körébe?

A nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülések, hibák. A mosási és kezelési útmutatóval ellentétes kezelés, a nem a bevart útmutató címke szerinti termékkezelés. Elemi kár okozta sérülés, külső erőszakos behatás, rongálás. Nem megfelelően választott méret.

Ki fizeti a szállítási költségeket?

Amennyiben cserét vagy javítást kérsz, akkor az eredeti szállítási költséget visszafizetjük, de a termék visszaküldésének és a cseretermék kiküldésének a költségét neked kell állnod. Amennyiben terméket küldesz vissza postán, javasoljuk, hogy ajánlva vagy tértivevénnyel add fel, mert ha eltűnik a postázás során és nem kapjuk meg a terméket, akkor nem tudjuk cserélni vagy visszatéríteni a termék(ek) árát.

Részletesebb leírást az Általános Szerződési Feltételekben találsz.

Szállítási lehetőségek és díjak

A prémium minőség jegyében célunk, hogy a legkönyebben és kedvezőbben hozzá juthassatok a kívánt termékekhez. Ezért jelenleg az országban több mint 3000 helyen vehetitek át a rendeléseteket, vagy akár otthonotokhoz is kérhetitek.

GLS

GLS Csomagpont

Használd ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsd a napi ritmusodhoz!
Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont-ba kérheted a csomagod.

  • Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheted.
  • Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
  • Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehetsz a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
  • A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.
  • Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheted az esetleges utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

GLS Csomagszállítás háztól házig

  • Csomag feladásakor email és SMS értesítőt kapsz, a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával.
  • Online is nyomon tudod követni csomagodat ide kattintva.
  • Ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 1 802 02 65
  • 3x kézbesítési kísérlet.
  • Online módosíthatod a szállítás napját, helyét.
  • Kérhetsz esti kézbesítést (17-20 óra között) a GLS depóvárosokban.
  • Csomagodat átirányíthatod több mint 500 GLS CsomagPontba.

Szállítási díjak

Díjaink dinamikusan számolódnak több tényező figyelembe vételével (pl. súly, fizetési mód, stb.), így azok változhatnak rendelésenként.

Az alapvető díjtáblát itt találjátok.

Gyors és egyszerű rendelés

Rendelj terméket néhány kattintással!

  1. A megvásárolni kívánt termékeket helyezd a kosárba
  2. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termékek darabszámát és árát. A „törlés” gombra kattintva törölhetsz termékeket a kosárból. Ha mindent rendben találtál, akkor a kiskosár ikonon állva a PÉNZTÁR menüpontra kattintva elkezdheted a megrendelés véglegesítését.
  3. A belépési adatok megadásánál, amennyiben már regisztráltad maged, egyszerűen csak lépj be Facebook vagy Google fiókod segítségével.
  4. Szállítási mód kiválasztása.
  5. Fizetési mód kiválasztása
  6. Megrendelés megerősítése
  7. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz e-mail-ben. Amennyiben nem kapsz visszaigazolást a rendelésről, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon!

Kicsit bővebben

A megvásárolni kívánt termékeket a „Kosárba” gombra kattintva a bevásárlókosárba gyűjtheted. Ha a kosaradban már van termék, annak állapotát a vásárlás végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheted. Ha sikerült mindent összegyűjtened, amit vásárolni szeretnél, a "Pénztárhoz" gombra kattintva juthatsz tovább a vásárlási folyamatban.
A megrendelés elküldése előtt választhatsz szállítási címet, szállítási módot és fizetési módot. Itt ellenőrizheted az adataidat, a szállítási címedet valamint a megrendelt termékeket. Ha valamely adat hibás, a megrendelés elküldése előtt még módosíthatod.
A "Rendelés elküldése" gomb megnyomásával küldöd el nekünk megrendelésedet, melyet automatikusan, elektronikus levél útján megerősítünk.

Biztonságos fizetés

Online fizetési tudnivalók

Az Online fizetésről Partnerünk a CIB Bank nyújt bővebb tájékoztatást:

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
• A kártyahasználat tiltott.
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
• A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Online fizetés menete

Az Online fizetésről Partnerünk a CIB Bank nyújt bővebb tájékoztatást:

Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.
A vásárolt termék ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!
Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.
Mire figyeljen a vásárláskor?
• Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
• Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
• Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
• Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
• Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
• Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
Elfogadott kártyák
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Fizetés lépései
1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az termék melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Megrendelés nyomonkövetése 

Megrendeléseidet mindig nyomon követheted webáruházunkban. Bejelentkezés után, a „Korábbi rendeléseim” linkre kattintva megtekintheted az eddigi megrendeléseid státuszát, így mindig tudni fogod, merre jár a hippsyd.
Ha esetleg nem találnád keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve a választott futár szolgálatnál is lehet érdeklődni.

Kedvezmények 

A honlapon megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség nélkül értendőek.
Az esetleges szállítási költségek a Vevőt terhelik és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a Honlapon szerepel.

Eladó a  webáruházon keresztül érkező rendelésekre egyszeri, mennyiségi kedvezményt biztosít az alábbiak szerint:

  • Amennyiben a rendelésed összértéke eléri a 10.000 Ft-ot, úgy ingyen szállítjuk ki a csomagodat.
  • Továbbá amennyiben rendelkezel kedvezményre jogosító kuponnal azt a vásárlás közben használhatod fel.
  • A törzsvásárlók a saját csoportjuknak megfelelő kedvezményt kapnak. (Részletesen itt)
  • Egyéb kedvezmények érvényesítéséhez vedd fel velünk a kapcsolatot.

*Rendszerünk mindig a nagyobb kedvezményt veszi figyelembe, így ha pl. HC2 kategóriába tartozol, és van 5%-os kuponod, úgy a HC2-nek járó 10%-t fogja figyelembe venni.

Cookie-k használata az oldalon

Az Európai Unió elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvének (2009/139/EC - PDF) értelmében az oldalon kötelesek vagyunk minden látogatót értesíteni arról, hogy cookie-kat használunk és milyen adatokat gyűjtűnk látogatóinkról. Ezért a mai naptól egy értesítést láthattok az oldal alján, amivel tudomásul veszitek, hogy az oldalon cookie-kat használunk. Az értesítés csak egyszer fog megjelenni - feltéve, hogy nem törlitek a böngészőtökben a cookie-kat (illetve nem inkognitó módból nézitek az oldalt) - valószínűleg már több oldalon találkoztatok ilyennel.

A cikkben foglaltak csak az Európai Únióban tartozkodókat érinti!

A Google™-t idézve:

"Az Európai Unióban élő végfelhasználók esetén:

Ön köteles (vagyis mi - mint Hippsy®) gazdaságilag ésszerű erőfeszítéseket tenni annak érdekében, hogy egyértelmű tájékoztatást nyújtson a személyes adatok mindennemű gyűjtésével, megosztásával és felhasználásával kapcsolatban, továbbá, hogy beszerezze a végfelhasználók hozzájárulását a webhelyen, alkalmazásban, e-mailben küldött kiadványban vagy máshol folytatott ilyen jellegű tevékenységekhez, amelyek abból erednek, hogy Ön Google-termékeket használ; és
Ön köteles gazdaságilag ésszerű erőfeszítéseket tenni annak biztosítása érdekében, hogy a végfelhasználó egyértelmű és teljes körű tájékoztatást kapjon a cookie-k és más információk tárolásáról és eléréséről a végfelhasználói eszközön, valamint hogy e tevékenységekhez hozzájárulását adja, amennyiben ilyen tevékenységre kerül sor a jelen irányelv hatálya alá tartozó termékkel kapcsolatban."

Az oldalon Google Analytics ©-et használunk a látogatottsági adatok megállapítására (ez a látogatók városáról, böngészőjéről, operációs rendszeréről, internet szolgáltatójáról és monitor felbontásáról is gyűjt adatot), részletesen itt olvashattok.

Az univerzális Google Analytics követő kódot használjuk a Google Analytics-hoz. A virtuális hirdetések opció, ami a látogatók neméről, életkoráról és szokásairól gyűjt adatokat NINCSEN engedélyezve!

Az oldalon továbbá cookie-kat használunk több funkcióhoz, melyek az oldal használatát teszik kedvezőbbé és jobbá, ilyen például a felhasználók belépve tartása, ezáltal nem kell minden alkalommal újra belépnetek, illetve a szavazás használata. Amennyiben mégis úgy éreznétek, hogy ezek a funkciók nektek ártanak, a használatukat egyszerűen elkerülhetitek.

A Hippsy® részletes adatvédelmi szabályzatát ide kattintva olvashatjátok el.

Adatvédelmi nyilatkozat

Adatvédelmi nyilatkozat:

Az Ön által megadott adatokat az Longoos Kft. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja.

Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. futárszolgálat, aki az Longoos Kft.-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni.
Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-91145/2015

Az információk tulajdonjoga:


Kijelentjük, hogy az Longoos Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat.
A www.hippsy.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.

Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

Vásárlási feltételek

Általános felhasználási feltételek

Kérünk, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója szeretnél lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el Általános felhasználási feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdéseid esetén fordulj hozzánk bizalommal! 

Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Longoos Kft.
Székhely: 1096 Budapest, Telepy u. 2/F
Adószám: 25366132-2-43 
Bankszámlaszám: 10701324-69317725-51200002
E-mail: info@hippsy.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A megjelenített termékek on-line rendelhetőek meg házhozszállítási szolgáltatással.

A megrendelések feldolgozása:

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül.

Vásárlás menete

  1. A megvásárolni kívánt termékeket helyezd a kosárba
  2. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termékek darabszámát és árát. A „törlés” gombra kattintva törölhetsz termékeket a kosárból. Ha mindent rendben találtál, akkor a kiskosár ikonon állva a PÉNZTÁR menüpontra kattintva elkezdheted a megrendelés véglegesítését.
  3. A belépési adatok megadásánál, amennyiben már regisztráltad maged, egyszerűen csak lépj be Facebook vagy Google fiókod segítségével.
  4. Szállítási mód kiválasztása.
  5. Fizetési mód kiválasztása
  6. Megrendelés megerősítése
  7. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz e-mail-ben. Amennyiben nem kapsz visszaigazolást a rendelésről, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon!

A megrendelt termék fizetésének módja

  1. Banki átutalással: Longoos Kft., 1096 Budapest, Telepy u. 2/F; Számlaszám: 10701324-69317725-51200002
    Amennyiben a banki átutalás fizetési módot választottad, kérjük az átutalás közlemény rovatába írd be a megrendelésed rendelésszámát, hogy pontosan be tudjunk azonosítani.
  2. Utánvéttel. Az utánvétes fizetés adminisztrációs költsége 150 Ft, amit a lenti szállítási díjak pontban már tartalmaznak az áraink.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag átvétele után elektronikus úton küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor tételesen vizsgáld át és a termékeken esetlegesen észlelt sérülés esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Szállítás módja

1. Futárszolgálat: A kiválasztott futárszolgálat igénybevételével történik a kiszállítás, a megrendelés visszaigazolását követő maximum 5 munkanapon belül. (Melyről értesítőt fog kapni.)

Szállítás díja

Banki előreutalás és Bankkártyás fizetés esetén

 

4.999 Ft-ig

5.000 Ft-tól

10.000 Ft felett

GLS

899,-

799,-

ingyenes

Utánvét esetén + 199,-

 

 


2. Csomagpont/Automata: A kiválasztott csomagpontra történik a kiszállítás, a megrendelés visszaigazolását követő maximum 5 munkanapon belül. (Melyről értesítőt fog kapni.)

Szállítás díja

Banki előreutalás és Bankkártyás fizetés esetén

 

4.999 Ft-ig

5.000 Ft-tól

10.000 Ft felett

GLS

699,-

599,-

ingyenes

Utánvét esetén + 199,-

 


A házhozszállítás díja tartalmazza a kezelési, csomagolási és a szállítási költséget, valamint az Áfát. 
Fenti árak megrendelésenként értendők, Magyarország területén.

A kiszállítás késedelme esetén kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.

Elállási jog

A Fogyasztó jogosult a termék átvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Fogyasztónak csak a természetes személy minősülhet.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) Longoos Kft. részére.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Longoos Kft. a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az alább feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
Visszaküldés címe: 2360, Gyál, ProLogis Park, DC3.ép.

A termék Longoos Kft. részére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
A Longoos Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Longoos Kft. visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Longoos Kft. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. 

Longoos Kft. jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Longoos Kft. a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A termék árának visszatérítés során az eredeti ügylet során Longoos Kft. alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adj; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Adatkezelés

A webáruház használata során a Longoos Kft. a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és kizárólag a megrendelés teljesítése céljából adja ki harmadik fél számár (Pl.: futárszolgálatnak a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (Pl.: IP cím, látogatás időtartama, stb).

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-91145/2015

Ezen adatokat a Longoos Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretnéd engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatod a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemeit csak részben vagy egyáltalán nem fogod tudni használni. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Longoos Kft. mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. Adataid törlését, módosítását bármikor kérheted írásban az info@hippsy.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló hatályos rendelkezések az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a Longoos Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.